Oproep hulpen bij kaatswedstrijden

Ingelum, mei 2019

Oproep!

Beste leden,

Elk jaar wordt er een dringend beroep op de leden vanaf 16 jaar en ouder*) gedaan om gedurende het seizoen te helpen rondom wedstrijden want we hebben jullie hulp hard nodig om te voldoen aan de keurmeesters- en organisatie eisen van de KNKB en/of de Federatie. Immers leden van een vereniging hebben niet alleen rechten maar ook plichten!

Net als afgelopen jaren willen we een evenredig verdeelde hulpenlijst. Daarom deelt het bestuur de hulpen weer in. Dit jaar hebben wij jullie gevraagd om weer minimaal twee wedstrijden te kiezen. Aan de hand van de opgaven zijn de lijsten samengesteld en we hebben rekening gehouden met de voorkeuren. Leden waarvan geen opgave binnen komt, zijn ingedeeld. Leden blijven bij verhindering zelf verantwoordelijk voor het zoeken van vervanging. De lijsten worden gepubliceerd op de site van www.kvslaraak.nl en leden krijgen persoonlijk bericht.

Iedere hulp wordt voorzien van koffie, fris, soep, broodje en aan het eind van de dag voor de liefhebbers een pilsje of wat fris.

We vragen jullie begrip voor deze oproep, want zonder aanvullende hulp wordt het ons als bestuur onmogelijk gemaakt om wedstrijden goed te organiseren.

Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van de kaatsvereniging “Sla Raak” te Ingelum

*) Leden die buiten Ingelum wonen zijn niet verplicht om te helpen maar mocht iemand wel in de gelegenheid zijn, dan is alle hulp welkom!